
Alfa Romeo je svoj dugo najavljivani i dugo očekivani sportski dvosed 4C sa zadnjim pogonom predstavio danas na Salonu automobila u Ženevi, gde je lansiran u Alfa 4C Launch Edition izdanju.
Alfa 4C Launch Edition će biti ponuđena u seriji od 1.000 komada (500 za Severnu Ameriku, 400 za Evropu, Afriku i Bliski Istok, a 100 za ostala tržišta), i to po ceni od 60.000 evra na evropskom tržištu.

U ponudi će biti dve boje (Carrara White i Alfa Red), a tu su i carbon aero kit, Bi-LED prednja svetla, točkovi od 18 i 19 inča, trkački izduvni sistem, BMC filter za vazduh, sportski podešeno ogibljenje, koža i alkantara u enterijeru...

Auto je inače dugačak 399 cm, širok 200 cm, visok 118 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 238 cm, dok je težina praznog vozila samo 895 kg.

Za pogon je izabran 1,75 litarski turbo četvorocilindraš sa 240KS i 350 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim menjačem sa duplim kvačilom.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4,5 sekunde, a najveća brzina je 250 km/h.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Sirok 2 metra. Jedino mi se ne svidjaju stopovi i zadnji deo je mogao bolje. Bok, prednji deo i linija vrh. Samo stopovi, gepek, branik pozadi je moglo bolje.
Na prvim slikama nije bilo ovih otvora na braniku... inace koliko im je bitno americko trziste pokazuje raspodela modela po trzistima... verovatno hoce da udju na velika vrata, ali za to im treba jos neki model ne samo 4C... i sira sedista... realno. ;)
Odlicna ali i preskupa!
@Pitbul
upravo su ti detalji oni koji podsecaju na slavne Alfine modele od pre 5-6 decenija!
Napred kao neki insekt. Zasto i oni i Ferrari uporno stavljaju "2 kruga" zadnju svetlosnu grupu, moze li to kreativnije?
Ceo auto me asocira na Lotus.
Da nisi mislio na Golfa? Ovo je tesko uporediti sa tim tvojim svasta za te pare. Pa ne moze hi-tech da kosta 15k evra? Jel da ?
@Damko
U pravu si, meni odmah na pamet padaju za te novce padaju na pamet, Z4 35is, Cayman S, A45 AMG, M135i x-drive (ova dva poslednja bez obzira sto nisu roadsteri vodio sam se performansama)... doduse oni su svestranji automobili u svakom pogledu i za svaki dan... mada iskreno 4C ce igrati na kartu ekskluzivnosti u pogledu malog broja primeraka, i male mase koja ce omoguciti veoma dobre vozne karakteristike jedino bitne na stazi...
Za sve one koji ne razumeju zasto takva zadnja svetla, da se vratimo u 1967-u...
http://www.mycarheaven.com/wp-content/uploads/2010/08/alfa-romeo-33-stradale-rear.jpg
http://www.thesupercars.org/wp-content/uploads/2007/05/alfa-romeo-33-stradale.jpg
Dakle, 1967.godina, motor 2.0/230ks, tezina 700kg, 260km/h, ubrzanje do 100km/h=5.5 sec!
Gde su tada bili nemacki proizvodjaci, a i ostali?!?
Respekt Alfi!
ma šta zadnja.... koji im je ono bradavičasti k*rac umjesto prednjih farova?!?!?
@carobnjak
Samo cu ti reci,Porse 904 ;) Dakle 1964-ta! ;)
Eto nemaca,jos ranije ;)
@dusan
uh, ala si me prepao...
Alfa je imala sportske modele mnogo pre toga!
Ovu sam naveo kao paralelu zbog slicne jacine motora, dimenzija i performansi kao i dizajnerskih detalja...
Čarobnjak
Ma jasno je to, nego moglo je lepše, a ja ne volim retro.
SLS mi se ne svidja jer vuce na retro, lepši mi je puno SLR.
A na tvoje pitanje, evo gde je bio najbrži serijski automobil tog doba još unazad pre te Alfe. ;)))
http://www.scorpiocars.net/images/Mercedes%20Benz/1957%20Mercedes%20Benz%20300SL%20Gullwing_6.jpg
Inače respect Alfi i ovom modelu, meni jedino da su lepši štopovi i to je to.
@carobnjak
Ok,jesi naveo ali prozivas nemacku auto-industriju,a nisi ni upoznat ;)
Dr.Ferdinand Porse je jos '30-tih radio sportske automobile,ali za Mercedes...
Posle toga svi znamo,356,550,dominacija na stazama,pa 911 i tako dalje,tako dalje ;)
Za 60000 evra i sa ovim farovima i enteriejrom mogu da sanjaju.
LOTUS LOTU LOTUS LOTUS
Za te pare moze da se kupi Evora znas kakva.
I druga stvar presirok je.
Realna cena 40000.
VOLAN DA BUDE OD OBRNUTE KOZE, kakva je ovo izmisljotina sa glatkim volanom na sportskom automobilu???
Airbag suvozaca ISTI kao oni koji su se raspadali na 147, 156??? No-no.
Radio ala after-market???
I zadnja ocigledan zamerka, kvaka koja je za jedan prst??? Da li je zaista toliko tesko praviti rukohvate kao Toyota?
@Fordovac
hahahaha pa jel ti stvarno da se ovo nece prodavati ? Pa ovo ne kupuju ljudi tvog profila , vec oni koji uzivaju u lepoti i jedinstvenosti covece. Ja mogu da shvatim da ti to ne razumes ali mi nije jasno zasto onda komentarises ? Alfa je uvek bila i ostala auto za posebnu elitu i ineligentne ljude koji ne zele da budu klonirani nemci , tebi je to tesko razumeti . Uostalom pokusaj da se ne okrenes za njom ako je negde budes video :)))
@djene ja da imam novca za gorivo, vozio bih VW camper i Smarta. tako da ocigledno ne razumem ovakva vozila, ali moras priznati da sve ove stvari stoje.
Kao sto se na Diablu raspadala unutrasnjost, kao sto na 458 ne funkcionise air intake kada se vozi dugo pri malim brzinama... svaka stvar ima falinku, cak i golf 2 gti ima gepek iz kog ma sta da vadis, ne gine ti da se iskilavis.
Tako i ova Alfa ima gomilu sitnih zezancija u pravom italijasnkom maniru.
Ja cu samo precutati, nema sta da se doda, Alfa je Alfa, a sve ostalo su samo obicni automobili :)
Al kad vidim ove glupe, americke, narandzaste migavce koji svetle non-stop ... to nikako da svarim
Alfa jeprvi sportski auto napravila 1913. 1925. je postala svetski sampion Gran pri automobila sto je preteca F1.Njen genijalni konstruktor u to vreme je napravio sportsko odeljenje Alfe Romeo-trkacki tim Scuderija Ferari.Posle Drugog svetskog rata napravio je svoj prvi samostalni sportski auto i tako je pocela era koja je zavrsena poslednjim modelom nastalim pod njegovom palicom -F40.Svaka cast Ferdinandu,bio je genijalan konstruktor, ali meni je miliji gospodin o kome sam pisao iznad.Otuda i veza u zadnjim i prednjim svetlosnim sklopovima sa gomilom istorijskih modela Alfe i Ferarija.Ja obozavam Alfu i volim sto ima bas takve svetlosne grupe, Hyndai i Kia neka prate trendove, meni je ovo i spolja i unutra savrseno i nadam se da ce vratiti Alfi bar delic slave.
@Fordovac
Pogodi ko je rekao ''Kad vidim da Alfa prolazi pored mene skinem šešir''!(Henri Ford)Alfa je svetu donela dve bregaste osovine u glavi,elektronsko ubrizgavanje(1940),diskove na sva četiri točka,robotizovan menjac sa komandama na volanu i komon rejl dizel,uz još gomilu novotarija kao dve svećice po cilindru, raspored tezina fifti fifti na velikoserijskom automobilu iprve dve titule F1 pripale su 1950 Askariju i 1951.Fandju.Malo li je?